fbpx

Jätekukon asiakkaat voivat jatkossa vastaanottaa ja maksaa laskunsa uudella digipostilaatikko Kivralla

Tiedote

Savon alueella toimiva jätehuoltoyhtiö Jätekukko haluaa vähentää paperista asiointia entisestään ottamalla käyttöön uuden digitaalisen postilaatikon ja asiointipalvelu Kivran.

Jaa

Jätekukko on ensimmäisiä yrityksiä Suomessa, joka tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden maksaa laskunsa uuden digiposti- ja asiointipalvelu Kivran kautta. Jätekukko ottaa palvelun käyttöön laskutuskumppaninsa Ropo Capitalin kautta tämän kevään aikana. 

Ympäristövastuulliset valinnat ovat arkipäivää jätetoimialalla ja siksi myös uusien digitaalisten vaihtoehtojen käyttöönotto ensimmäisten yritysten joukossa on Jätekukolle luontainen valinta.

“Jo nykyisellään tarjoamme asiakkaillemme e-lasku-, verkkolasku- ja sähköpostilaskumahdollisuuden. Uusi sähköinen palvelu Kivra mahdollistaa esimerkiksi maksuasioiden hoidon yhdessä perheen kanssa. Kivralla maksuasiat voi hoitaa yhdessä läheisen kanssa tai vaikka kokonaan hänen puolestaan”, kertoo palvelupäällikkö Kati Malinen.

Kivran käyttöönotto on helppoa, ja ottamalla palvelun käyttöön asiakas saa automaattisesti kaikkien Kivrassa mukana olevien yritysten laskut suoraan palveluun. Asiakkaiden ei tarvitse itse erikseen aktivoida yrityksiä Kivraansa. 

Laskujen maksamisen lisäksi Kivralla voi myös arkistoida sopimuksia ja muita omia asiakirjoja.

Kivra saapuu Suomeen Ruotsista, jossa palvelulla on jo 3,5 miljoonaa käyttäjää ja yli 20 000 yritystä lähettää laskuja ja muuta viestintää palvelulla asiakkailleen. Kivra on aloittanut toimintansa Suomessa helmikuussa 2020.

Sovitaanko tapaaminen?

Antamalla asiakkaillesi vapauden valita Kivran, yrityksesi säästää sekä laskutuskustannuksissa, pienentää hiilijalanjälkeään että lisää asiakaspysyvyyttä. Kivrassa yrityksesi on asiakkaan arjessa aina läsnä. Jätä yhteydenottopyyntö niin palaamme asiaan.

Jaa

tai