Kotimaan Energia huolehtii asiakkaidensa sujuvasta arjesta kehittäen aktiivisesti sähköisiä viestintä- ja palvelukanavia

Yhtiön asiakaslähtöistä palvelumallia tukee mahdollisuus vastaanottaa ja maksaa laskut jatkossa mobiilisti Kivralla.

Jaa

Kotimaan Energia ottaa Kivran käyttöön helmikuussa 2021. Palvelun avulla yhtiön asiakkaat voivat vastaanottaa, maksaa ja arkistoida laskunsa ja muut asiakirjansa helposti ja turvallisesti. Kotimaan Energia tarjoaa uuden sähköisen kanavan helpottaakseen asiakkaidensa arkea.  Kivrassa voi hoitaa maksut myös muiden perheenjäsenten puolesta ja palvelu myös muistuttaa lähestyvistä eräpäivistä.

Kivra on ilmastovastuullinen valinta ja tukee yhtiön tavoitetta auttaa asiakkaitaan kuluttamaan ekologisemmin. Kotimaan Energian asiakkaat voivatkin nyt pienentää omaa hiilijalanjälkeään helposti vaihtamalla paperilaskunsa sähköiseen. 

Kivra on Suomen ja koko maailman ensimmäinen digipostipalvelu, jolla voi lähettää ja vastaanottaa ilmastopositiivista digipostia. Palvelu on kuluttajille maksuton. Sähköiset laskut saapuvat perinteistä kannettua postia nopeammin ja palvelu myös muistuttaa käyttäjää lähestyvistä eräpäivistä.