fbpx

Kivran käyttöönotto tukee energiakonserni Korpelan asiakaslähtöistä palvelumallia

Korpelan asiakkaat voivat jatkossa vastaanottaa ja maksaa laskunsa mobiilisti digipostipalvelu Kivralla. Yhtiö huolehtii asiakkaidensa sujuvasta arjesta kehittäen aktiivisesti sähköisiä viestintä- ja palvelukanavia. Yhtiön asiakaslähtöistä palvelumallia tukee uusi asiakaspalvelu- ja laskutusjärjestelmä sekä mahdollisuus vastaanottaa ja maksaa laskut mobiilisti Kivralla.

Jaa

Korpela on ottanut käyttöön digipostipalvelu Kivran. Palvelun avulla yhtiön asiakkaat voivat vastaanottaa, maksaa ja arkistoida laskunsa ja muut asiakirjansa helposti ja turvallisesti. Korpela tarjoaa uuden sähköisen kanavan helpottaakseen asiakkaidensa arkea. Kivrassa voi hoitaa maksut myös muiden perheenjäsenten puolesta ja palvelu muistuttaa lähestyvistä eräpäivistä.

Kivra on ilmastovastuullinen valinta ja jokainen meistä voi ottaa ensimmäisen askeleen oman hiilijalanjäljen pienentämiseksi. Aloita vaihtamalla paperilasku sähköiseen ja ota käyttöön Kivran monipuoliset palvelut. 

”Korpela haluaa tukea asiakkaidensa siirtymistä digitaalisiin palveluihin. Kivran käyttöönotto mahdollistaa asiakkaiden laskujen mobiilimaksamisen useiden pankkien välityksellä. Digitaalisen asioinnin edistäminen pienentää hiilijalanjälkeä paperilaskujen vähenemisen muodossa”, kertoo Korpelan Voiman myyntijohtaja Helka Hanhineva.

Ilmastopositiivista digipostia

Kivra on Suomen ja koko maailman ensimmäinen digipostipalvelu, jolla voi lähettää ja vastaanottaa ilmastopositiivista digipostia. Palvelu on kuluttajille maksuton. Sähköiset laskut saapuvat perinteistä kannettua postia nopeammin ja palvelu muistuttaa käyttäjää lähestyvistä eräpäivistä.

“Olemme todella iloisia, että Korpela tarjoaa asiakkailleen uuden kanavan sähköiseen asiointiin ja samalla mahdollisuuden pienentää omaa hiilijalanjälkeään helposti ja turvallisesti. Mitä enemmän yritykset ja kuluttajat ottavat Kivraa käyttöönsä, sitä enemmän palvelusta on hyötyä kaikille osapuolille ja lopulta ympäristö kiittää”, Kivran toimitusjohtaja Ilari Abdeen sanoo. 

Suomessa toimivan Kivra Oy:n omistajat ovat Telia Company, Resurs Bank ja Kivra AB. Palvelun kumppaneita ovat johtavat laskutusoperaattorit Ropo Capital, PostNord Strålfors, CGI ja Telia, jotka tekevät Kivra-palvelun käyttöönotosta helppoa ja sujuvaa lähettäjäyritysten puolesta.

Lisätiedot:

Korpelan Voima, myyntijohtaja Helka Hanhineva 044 774 7278 tai helka.hanhineva@korpelanvoima.fi 

Kivra Oy, viestintä- ja markkinointijohtaja, Maija Leivo, 0505222322 tai maija.leivo@kivra.fi

Korpela

Korpelan Voima konserni tuottaa ja myy laadukkaita ja edullisia energia-alan palveluja. Liiketoiminnasta muodostuva taloudellinen hyöty jaetaan suoraan asiakkaille edullisten hintojen kautta. Korpelalla on takanaan yli satavuotinen historia alueen asukkaiden palveluksessa.

Korpelan Voima kuntayhtymäkonsernin muodostavat Korpelan Energia Oy, Verkko Korpela Oy ja Lämpö Korpela Oy. Lisätietoa Korpela konsernista ja tarjoamistamme palveluista löydät korpelanvoima.fi 

Kivra 

Kivra on digipostipalvelu yritysten ja kuluttajien väliseen sähköiseen asiointiin. Kivralla voi vastaanottaa, käsitellä ja arkistoida laskuja ja muita asiakirjoja sähköisesti ja turvallisesti, luontoa säästäen. Kivra Oy:n omistajat ovat Kivra AB, Telia Company, ja Resurs Bank. Kivra Oy on perustettu vuonna 2018.   

Kivra on aloittanut toimintansa Ruotsissa vuonna 2011 ja on nykyään maan digitaalisen asioinnin markkinajohtaja yli 4 miljoonalla käyttäjällään ja 20 000:lla mukana olevalla lähettäjäorganisaatiolla. Suomessa Kivra on aloittanut toimintansa helmikuussa 2020. www.kivra.fi