Edita Priman ja Kivran yhteistyö auttaa yrityksiä parantamaan asiakaskokemusta

Edita Prima on ottanut Kivran käyttöön ja avannut asiakkailleen uuden vastuullisen viestintäkanavan.

Jaa

Kivra tukee yritysten strategiaa kohti vastuullista digiasiointia. Yhteistyön myötä Edita Priman asiakkaat voivat nyt lähettää ilmastopositiivista digipostia asiakkailleen. Digiposti on ilmastoystävällinen kanava, joka tehostaa kommunikointia kun viestit toimitetaan perille ilman viivettä ja turvallisesti oikeille vastaanottajille.

Asiakaskokemus ja ympäristöystävällisyys samassa paketissa

Kivran tavoitteena on edistää vihreää ja saavutettavaa digiasiointia ja yhteistyö Edita Priman kanssa on jälleen yksi iso askel digitaalisen infrastruktuurin rakentamisessa Suomeen.

On erittäin hienoa päästä aloittamaan yhteistyö Edita Priman kanssa. Yhdessä haluamme tarjota asiakkaillemme ympäristöystävällisiä ja asiakaskokemusta parantavia palveluita. Yhteistyö on jälleen tärkeä askel kohti helpompaa arkea kuluttajille ja parempia työkaluja yrityksille Suomessa.

Olemme innoissamme tästä ja hienoa päästä mukaan myös Edita Priman matkaan. Edita Prima omaa pitkät perinteet ja hienon historian – tuosta kokemuksesta on paljon hyötyä kun uudistetaan yhdessä“, toteaa Ilari Abdeen, digipostipalvelu Kivran toimitusjohtaja. 

Digipostiin siirtyminen suojelee konkreettisesti ja mittavasti ilmastoa sekä tukee yritysten ilmastostrategiaa. Kivralla toimitettu posti on 110% ilmastokompensoitua ja jokainen palvelun kautta lähetetty digiposti pienentää yrityksen sekä palvelua käyttävän kuluttajan hiilijalanjälkeä.