Helsinkiläisten arki sujuvoituu entisestään – Helen otti Kivran käyttöön

Suomen suurimpiin energiayhtiöihin kuuluva Helen on ottanut digipostipalvelu Kivran käyttöön. Helenin kuluttaja-asiakkaat voivat jatkossa keskittää arjen asiointiaan vastaanottamalla, maksamalla ja arkistoimalla Helenin kirjepostin digitaalisesti ja ympäristöystävällisesti Kivraan.

Jaa

Helen painottaa asiakaskeskeisyyttä kaikessa toiminnassaan ja Kivran käyttönotto on konkreettinen tapa tarjota asiakkaille mahdollisuus valita heille mieluisin palvelukanava.  

Yhteistyö Kivran kanssa tukee Helenin ympäristöön ja vastuullisuusuuteen nojaavaa strategiaa. Digitaalisesti toimitetulla postilla vältetään paperin, painatuksen ja kuljetuksen aiheuttama ympäristökuormitusta ja nopeutetaan postin turvallista perille toimitusta. Helen tavoittaa jo yli 500 000 asiakasta ympäri Suomea. Mitä enemmän aiemmin paperilla lähetettyä kirjepostia pystytään toimittamaan digitaalisesti Kivralla, sitä positiivisempi vaikutus saadaan aikaiseksi ympäristöllemme sekä hiilinieluja suojelemalla, että pienempänä hiilijalanjälkenä. 

Helsinkiläisillä on jo monta hyvää syytä valita digiposti

Helenin lisäksi myös Helsingin kaupunki tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden vastaanottaa kirjepostinsa digitaalisesti Kivraan. Kivran ladanneille helsinkiläisille tämä tarkoittaa sujuvampaa arjen dokumenttien hallintaa, kun yhä useampi viesti ja dokumentti on mahdollista vastaanottaa yhteen turvalliseen kanavaan.

Visiona turvallinen ja kestävä digi-infrastruktuuri 

Kivralla on suomessa jo yli 40 000 yritystä ja organisaatiota, jotka lähettävät asiakkailleen kirjeet digipostina mahdollistaen asiakkailleen vastuullisen postin vastaanottamisen ja käsittelykanavan. Kuluttajat voivat vastaanottaa Kivralla hyvin laaja-alaisesti eri toimialoilta digipostia,  muun muassa  sopimuksia, tapahtumalippuja, tiedotteita, taloyhtiöpostia ja palkkakuitteja ja laskuja. Palvelun käyttöönotto  ja käyttäminen on kuluttajille ilmaista ja helppoa. 

Kuva: Unsplash, Tapio Haaja