Kivran asiakaspalvelu

Kivran asiakaspalvelu

Kysymyksiä & vastauksia

Kivraan kirjautuminen ei onnistu?
Miten sähköpostiosoitteen voi vahvistaa Kivraan?
Lippu ei saapunut Kivraan?
Offline-liput Kivrassa
Miten saan aikaisemmin ostamani tapahtumaliput Kivraan?
Miten saan tapahtumaliput Kivraan?

Opastevideot

Kivran opastevideot löydät Youtube-kanavaltamme. Videot ovat teemakohtaisia, kuten ”Näin maksat laskun Kivrassa”.

Olisitko kaivannut tiettyä opastevideota? Kerro siitä meille lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tuki@kivra.fi.

Chatbot 24/7

Kivran chatbot palvelee vuorokauden ympäri jokaisena päivänä. Chatbot auttaa sinua tyypillisimpien kysymysten kanssa.

Eikö botti osannut vastata kysymykseesi? Lähetä meille chatbotin kautta sähköpostia ja vastaamme sinulle seuraavan arkipäivän aikana.

Puhelin

Palvelemme puhelimitse maanantaisin klo 10–16, ti–pe, klo 9–16. Puhelun hinta mpm/pvm. Voit halutessasi myös jättää meille soittopyynnön tai ääniviestin vastaajaan.

Tallennamme puhelut palvelun laadun varmistamiseksi ja koulutustarkoituksiin. Äänitallenteet poistuvat järjestelmästämme 3kk kuluttua. Asiakaspalvelun tietosuojaseloste

Yhteydenoton liittyessä käyttäjätietoihin, aloitamme puhelun asiakkaan tunnistamisella.

Sähköposti

Vastaamme sähköpostitse arkipäivisin.

Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse esimerkiksi seuraavissa asioissa:

-Palvelun käyttöön liittyvä neuvonta
-Palautteet & kehitysehdotukset

Yhteydenoton liittyessä käyttäjätietoihin, palvelemme ainoastaan puhelimitse. Laskusisältöihin liittyvät yhteydenotot laskun lähettäneeseen yritykseen.

Asiakaspalvelumme on suljettuna seuraavina ajankohtina vuonna 2024:

  • Juhannusaatto (perjantai 21.6.)