Företag

Företag

Sköter ditt företag fortfarande kommunikation och ärenden på papper? Genom att övergå till den digitala eran förbättrar du kundupplevelserna och kundernas lojalitet, sänker kostnader och ger kunderna en möjlighet att göra klimatvänliga val.

Kivra är en lättanvänd och säker tjänst för pappersfri skötsel av ärenden mellan företag och konsumenter. Vi lanserar tjänsten i Finland hösten 2019. I Sverige använder redan över 15 000 företag och offentliga organisationer Kivra, och tjänsten har 3,5 miljoner användare.

Lämna intresseanmälan

3
miljoner användare
15 000
avsändare
2
länder: Sverige & Finland
101
miljoner skickade dokument
3
miljoner användare
15 000
avsändare
2
länder: Sverige & Finland
101
miljoner skickade dokument

Det är lätt att börja använda Kivra

För att börja använda Kivra räcker det med att ditt företag har gällande avtal med en faktureringsoperatör som verkar i Finland. Din verksamhet digitaliseras omedelbart utan tidskrävande avtalsförhandlingar och dyra integrationsprojekt.

Omedelbara fördelar med Kivra

Via Kivra når du genast alla dina kunder som använder tjänsten. Du kan alltså genast ersätta konventionell post med digitala fakturor och meddelanden. Användaren hittar alla dokument som ditt företag skickar i ett företagsspecifikt arkiv, och företaget kan smidigt övergå från Kivra till egna servicekanaler.

Frågor? Här hittar du svar på vanliga frågor.

Vad kräver Kivra av mitt företag?
Vilka aktörer kan använda Kivra?
Hur skickar mitt företag fakturor och andra dokument till kunder?
Hurdan post kan skickas via Kivra?
Hur länge förvaras dokument i Kivra?

Ska vi komma överens om ett möte?

Genom att låta dina kunder välja Kivra minskar företagets faktureringskostnader och koldioxidavtryck och ökar kundernas lojalitet. Via Kivra är ditt företag alltid närvarande i kundernas vardag. Lämna intresseanmälan så återkommer vi till saken.