Ditt företag börjar använda Kivra snabbt och förmånligt

Ditt företag kan börja använda Kivra genom att avtala om det med sin faktureringsoperatör. Vi samarbetar med de vanligaste faktureringsoperatörerna som verkar i Finland.

1. Kontakta Kivra

Kontakta först oss. Vi kommer överens om ett möte med den faktureringsoperatör som ditt företag använder. Kivra kräver inte separat integration.

2. Introduktion för kundtjänsten och personalen

Vi vill säkerställa att införandet av vår tjänst sker smidigt hela vägen. Vi utbildar dem som arbetar i kundgränssnittet och hjälper med kundkommunikationen.

3. Informera företagets kunder om den nya tjänsten

Det är bra att informera kunderna om den nya tjänsten innan den införs. Vi hjälper ditt företag att informera om den nya tjänsten via flera kanaler. Från vår materialbank laddar du lätt ner informationsmaterial.

4. Klart! Du kan börja skicka dokument till dina kunder

Nu kan du skicka fakturor och andra viktiga dokument digitalt till dina kunder – och du sparar tid och pengar på ett klimatvänligt sätt. Alla dina kunder som redan använder Kivra får framöver dokument från dig direkt till sin Kivra. Lätt.