Kontakta först oss. Vi kommer överens om ett möte med den faktureringsoperatör som ditt företag använder. Kivra kräver inte separat integration.
Vi vill säkerställa att införandet av vår tjänst sker smidigt hela vägen. Vi utbildar dem som arbetar i kundgränssnittet och hjälper med kundkommunikationen.
Det är bra att informera kunderna om den nya tjänsten innan den införs. Vi hjälper ditt företag att informera om den nya tjänsten via flera kanaler. Från vår materialbank laddar du lätt ner informationsmaterial.
Skicka fakturor och andra viktiga dokument digitalt — spara tid, pengar och miljö.
Alla era kunder som är användare av Kivra får i fortsättningen de dokument ni skickar rakt till sin egna Kivra. Inte längre någon papperspost eller onödiga kontakter till kundbetjäningen.
Genom att låta dina kunder välja Kivra minskar företagets faktureringskostnader och koldioxidavtryck och ökar kundernas lojalitet. Via Kivra är ditt företag alltid närvarande i kundernas vardag. Lämna intresseanmälan så återkommer vi till saken.