Vieläkö yrityksesi viestii ja asioi paperipostin välityksellä? Siirtymällä digiaikaan parannat asiakaskokemusta ja -pysyvyyttä, säästät kustannuksia ja annat asiakkaillesi mahdollisuuden tehdä ilmastovastuullisen valinnan.

Kivra on helppokäyttöinen ja turvallinen palvelu yritysten ja kuluttajien väliseen asiointiin. Lanseeraamme palvelumme Suomeen syksyllä 2019. Ruotsissa Kivrassa on mukana jo yli 15 000 yritystä ja julkista organisaatiota, ja sillä on 3,5 miljoonaa käyttäjää.

Jätä yhteydenottopyyntö

3
miljoonaa käyttäjää
15000
yrityskäyttäjää
2
maata: Ruotsi ja Suomi
101
miljoonaa lähetettyä asiakirjaa
3
miljoonaa käyttäjää
15000
yrityskäyttäjää
2
maata: Ruotsi ja Suomi
101
miljoonaa lähetettyä asiakirjaa

Kivra käyttöön vaivattomasti

Kivran käyttöönottoon riittää, että yritykselläsi on voimassa oleva sopimus Suomessa toimivan laskutusoperaattorin kanssa. Toimintasi siis digitalisoituu hetkessä ilman uuvuttavia sopimusneuvotteluita ja kalliita integraatioprojekteja.

Hyödyt Kivrasta heti

Tavoitat Kivran kautta heti kaikki palvelua käyttävät asiakkaasi. Voit siis korvata paperipostin saman tien digitaalisilla laskuilla ja muilla viesteillä. Käyttäjä löytää kaikki lähettämäsi dokumentit yrityskohtaisesta arkistosta ja voi siirtyä Kivrasta kätevästi omiin palvelukanaviisi.

Kysyttävää? Tästä löydät vastauksen yleisimpiin kysymyksiin.

Kauanko asiakirjoja säilytetään Kivrassa?
Mitä postia Kivralla voi lähettää?
Mitkä toimijat voivat käyttää Kivraa?
Miten yritykseni voi lähettää laskuja ja muita asiakirjoja asiakkaille?
Mitä Kivran käyttöönotto vaatii yritykseltäni?

Sovitaanko tapaaminen?

Antamalla asiakkaillesi vapauden valita Kivran, yrityksesi säästää sekä laskutuskustannuksissa, pienentää hiilijalanjälkeään että lisää asiakaspysyvyyttä. Kivrassa yrityksesi on asiakkaan arjessa aina läsnä. Jätä yhteydenottopyyntö niin palaamme asiaan.