Kivran käyttöönotto on yrityksellesi nopeaa ja edullista

Yrityksesi saa Kivran käyttöön sopimalla palvelun käyttöönotosta oman laskuoperaattorin kanssa. Teemme yhteistyötä kaikkien yleisimpien Suomessa toimivien laskuoperaattorien kanssa.

1. Ota yhteyttä Kivraan

Ota ensin yhteyttä meihin. Sovimme yhteisen tapaamisen yrityksesi käyttämän laskuoperaattorin kanssa. Kivran käyttöönotto ei vaadi erillistä integraatiota.

2. Asiakaspalvelun ja henkilöstön perehdytys

Haluamme varmistaa, että palvelumme käyttöönotto on sujuvaa jokaisessa vaiheessa. Koulutamme yrityksesi asiakasrajapinnassa työskentelevät henkilöt ja autamme asiakasviestinnässä.

3. Tiedota uudesta palvelusta yrityksesi asiakkaille

Uudesta palvelusta kannattaa kertoa asiakkaille jo ennen sen käyttöönottoa. Autamme yritystäsi tiedottamaan monikanavaisesti uudesta asiointikanavasta. Aineistopankistamme lataat helposti tiedottamiseen tarvittavat materiaalit.

4. Valmista! Voit aloittaa asiakirjojen lähettämisen asiakkaillesi

Nyt voit lähettää laskuja ja muita tärkeitä asiakirjoja asiakkaillesi digitaalisesti – ja säästät aikaa, rahaa ja ilmastoa. Kaikki asiakkaasi, jotka ovat jo Kivran käyttäjiä, saavat jatkossa lähettämäsi asiakirjat suoraan omaan Kivraansa. Helppoa.