Energiapalveluyhtiö Väre kannustaa asiakkaitaan sujuvampaan digiasiointiin Kivran avulla

Energiapalveluyhtiö Väreen asiakkaat voivat vastaanottaa, maksaa ja arkistoida laskunsa digiposti- ja asiointipalvelu Kivralla toukokuun 2020 alusta lähtien. ”Haluamme helpottaa asiakkaidemme arkea ja tuoda ilmastoystävällisiä palveluja heidän käyttöönsä”, Väreen markkinointijohtaja Kaija Oksanen sanoo.

Jaa

Väre on yksi Suomen suurimmista energiapalveluyhtiöistä – sillä on 250 000 sähkösopimusasiakasta ympäri Suomea. Yhtiö tarjoaa palveluja, joilla energiakustannuksia ja hiilidioksidipäästöjä voidaan mitattavasti vähentää. Väreen valikoimaan kuuluvat sähkösopimuksiin liittyvien palvelujen lisäksi niin sähköautojen latauspisteet, aurinkosähköjärjestelmät kuin LED-valaisujärjestelmätkin.

Väre otti toukokuun 2020 alusta asiakkaidensa palvelukanavavalikoimaan laskujen käsittelyä helpottavan digitaalisen postilaatikon ja asiointipalvelun Kivran. Väreen markkinointijohtaja Kaija Oksanen ja talousjohtaja Kalle Oinonen painottavat, että Väreellä ja Kivralla on yhteinen päämäärä: tehdä ihmisten arjesta sujuvaa ja turvallista ympäristöystävällisesti.

Laskunmaksu hoituu vaikka lounastauolla

Olemme uuden ajan energiapalveluyhtiö. Haluamme myydä mahdollisimman vähän sähköä ja auttaa asiakkaitamme vähentämään omaa sähkönkulutustaan. Käytämme kaiken energiamme sujuvoittaaksemme asiakkaidemme arkea ja tekemään heistä oman arkensa ja energiansa edelläkävijöitä”, Kaija Oksanen kertoo.

Uskomme, että digilaskutus erityisesti mobiililaitteilla palvelee asiakkaitamme perinteisiä laskutusmenetelmiä paremmin”, Kalle Oinonen jatkaa.

”Kivra tarjoaa asiakkaillemme aivan uuden tavan maksaa laskuja sähköisesti juuri silloin, kun se heille sopii – vaikkapa lounastauolla mobiilisti. Digitaalisessa postilaatikossa kaikki asiakkaan dokumentit ovat turvallisesti tallessa ja hyvin arkistoituna. Kivra tuo siis järjestelmällisyyttä ja parempaa laskujen hallintaa asiakkaidemme arkeen.”

Väre kannustaa asiakkaitaan rohkeasti digitaalisten palvelujen pariin, sillä digitaalinen laskutus ja maksaminen säästävät aikaa niin laskun lähettäjältä kuin maksajaltakin. Virheiden määrä esimerkiksi laskutietojen syöttämisessä vähenee, kun laskujen käsittelyyn liittyviä käsin tehtäviä toimintoja on mahdollisimman vähän.

“Ilmastoystävälliset valinnat tärkeitä”

Ympäristöystävällisillä ratkaisuilla ja vastuullisuudella on suuri rooli Väreen toiminnassa.

”Ohjaamme asiakkaitamme vähentämään sähkön kulutustaan energiatehokkaiden ratkaisujen avulla. Omalla toiminnallaan niin kuluttaja kuin yrityskin voi vähentää sähkön kulusta ja pienentää hukkasähkön määrää, ja samalla pienentää omaa hiilijalanjälkeään. Ilmastoystävälliset energiavalinnat ovat tärkeitä, sillä jokaisella sähkönkäyttäjällä on mahdollisuus hillitä ilmastonmuutoksen seurauksia siirtymällä puhtaan ja uusiutuvan energian käyttöön”, Kaija Oksanen painottaa.

”Mitä enemmän kysyntää uusiutuvalle energiatuotannolle on, sitä enemmän sitä myös tuotetaan markkinoille. Valitsemalla Väreen Vihreän sähkön asiakkaamme saa alkuperätakuin varmennettua sataprosenttisesti uusiutuvaa, tuuli- ja vesivoimaa sekä bioenergiaa. Maailma muuttuu valintojen voimalla.”

Sovitaanko tapaaminen?

Antamalla asiakkaillesi vapauden valita Kivran, yrityksesi säästää sekä laskutuskustannuksissa, pienentää hiilijalanjälkeään että lisää asiakaspysyvyyttä. Kivrassa yrityksesi on asiakkaan arjessa aina läsnä. Jätä yhteydenottopyyntö niin palaamme asiaan.

Jaa

tai