Resursin laskut Kivrassa
Resurs Bank on yksi lukuisista lähettäjistä, jonka laskuja voi vastaanottaa digipostina Kivraan. Jos olet saanut Resursilta laskun Kivraan, ja haluat keskustella esimerkiksi maksusuunnitelmaan liittyen, tulee tällöin olla yhteydessä Resursin asiakaspalveluun.
Resurs Bankin asiakaspalvelu -verkkosivut: resursbank.fi/asiakaspalvelu
Usein kysyttyä, Resurs & Kivra:
- Olen saanut Resursilta Kivraan laskun, jossa ei löydy “Maksa” -painiketta
Resurs Bank lähettää Kivraan laskuja sekä kirjeinä että laskuina. Kirjeinä toimitettavissa laskuissa markkinoidaan lisäpalveluna maksuvakuutusta, jolloin asiakas voi valita kahdesta eri maksuvaihtoehdosta, ostaako lisäpalvelun vai ei. Näitä lisäpalveluita tarjoavia, kirjeinä toimitettuja laskuja, ei voi maksaa suoraan Kivrassa. - Miksi en pysty merkitsemään minulle saapunutta Resursin laskua “Maksettu” -tilaan?
Resurs Bank toimittaa osan laskuista Kivraan lasku-formaatin sijasta kirjeinä. Kirjeinä toimitettuja laskuja ei pysty merkitsemään maksetuksi -tilaan Kivrassa. Vaihtoehtoinen merkitsemistapa on merkitä saapunut, kirje-muotoinen lasku, luetuksi -tilaan Kivrassa.
Lisätietoa Resursin maksuvakuutuksesta: resursbank.fi/maksuvakuutus
- Miksi Resursin lähettämässä laskussa on ilmaistu koko jäljellä oleva summa/saldo?
Osassa Resurs Bankin laskuja voi maksusumman itse valita laskua maksaessa. Tarkemman ohjeistuksen maksueriin ja summiin liittyen saat Resurs Bankin asiakaspalvelusta tai saapuneesta laskusta.
Maksaessasi laskun suoraan Kivrassa — voit muuttaa laskun maksusummaa laskua maksettaessa.
Maksaessasi laskun muualla kuin Kivrassa — Maksettuasi laskusta Resursin kanssa sopimasi osamaksun voit merkitä Kivrassa kyseisen laskun maksetuksi -tilaan, vaikka kokonaissummasta olisikin maksettu vain osa. Kyseinen lasku päivittyy vain tuolloin Kivrassasi pois avoimien laskujen osiosta. Resurs on ajantasalla laskujen maksuista ja huomioi ne uutta laskua toimittaessa.