Kivran asiakaspalvelu

Kivran asiakaspalvelu

Kysymyksiä & vastauksia

Miten maksan laskun Kivrassa?
Voiko Kivran asiakaspalvelu auttaa laskun sisältöön liittyvissä kysymyksissä?
Voiko laskun eräpäivää muuttaa Kivrassa?
Miksi en löydä minulle lähetettyä laskua Kivrasta?
Posti ei saapunut Kivraan, miksi?
Olen jo maksanut laskun, miksi Kivra muistuttaa erääntyvästä laskusta?
Mikä on Neonomics ja miten se liittyy Kivralla maksamiseen?
Mistä tiedän, että olen saanut uuden laskun Kivraan?

Puhelin

– Maanantaisin klo 10–16
– Tiistaisin – perjantaisin klo 9–16

Puhelun hinta mpm/pvm. Voit halutessasi myös jättää meille soittopyynnön tai ääniviestin vastaajaan.

Tallennamme puhelut palvelun laadun varmistamiseksi ja koulutustarkoituksiin. Äänitallenteet poistuvat järjestelmästämme 3kk kuluttua. Asiakaspalvelun tietosuojaseloste

Yhteydenoton liittyessä käyttäjätietoihin, aloitamme puhelun asiakkaan tunnistamisella.

Sähköposti

Vastaamme sähköpostitse arkipäivisin.

Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse esimerkiksi seuraavissa asioissa:

-Palvelun käyttöön liittyvä neuvonta
-Palautteet & kehitysehdotukset

Yhteydenoton liittyessä käyttäjätietoihin, palvelemme ainoastaan puhelimitse. Laskusisältöihin liittyvät yhteydenotot laskun lähettäneeseen yritykseen.

Asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat:

  • Henkilöstökoulutus 6-8.10.2025
    • 6.10.2025: Avoinna klo 10–14
    • 7.10.2025: Suljettu
    • 8.10.2025: Avoinna klo 12–16

  • Joulun pyhät 24.-26.12.2025: Suljettu
  • Uudenvuodenpäivä 1.1.2026: Suljettu

Yhteystiedot medialle

Yhteyden Kivran viestintään saat laittamalla sähköpostia osoitteeseen media@kivra.fi. Palvelemme ma–pe klo 9.00–16.00. Huomioithan, että sähköpostiosoite on tarkoitettu ainoastaan toimittajille ja median edustajille. Muissa asioissa palvelee Kivran asiakaspalvelu. Kivran uutishuone löytyy STT Infosta.