Kivran asiakaspalvelu

Kivran asiakaspalvelu

Kysymyksiä & vastauksia

Resursin laskut Kivrassa
Voiko Kivran asiakaspalvelu auttaa laskusisältöihin liittyvissä kysymyksissä?
Voiko laskun eräpäivää muuttaa Kivrassa?
Miksi laskuni saapui Kivraan?
Miksi en löydä Kivrassa minulle lähetettyä laskua?
Miten Kivra voi olla ilmainen palvelu kuluttajille?
Kivraan kirjautuminen ei onnistu?
Lasku ei saapunut Kivraan, miksi?
Olen jo maksanut laskun, miksi Kivra muistuttaa erääntyvästä laskusta?
Mikä on Neonomics ja miten se liittyy Kivralla maksamiseen?
Mistä tiedän, että olen saanut uuden laskun Kivraan?

Opastevideot

Kivran opastevideot löydät Youtube-kanavaltamme. Videot ovat teemakohtaisia, kuten ”Näin maksat laskun Kivrassa”.

Olisitko kaivannut tiettyä opastevideota? Kerro siitä meille lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tuki@kivra.fi.

Chatbot 24/7

Kivran chatbot palvelee vuorokauden ympäri jokaisena päivänä. Chatbot auttaa sinua tyypillisimpien kysymysten kanssa.

Eikö botti osannut vastata kysymykseesi? Lähetä meille chatbotin kautta sähköpostia ja vastaamme sinulle seuraavan arkipäivän aikana.

Puhelin

Palvelemme puhelimitse maanantaisin klo 10–16, ti–pe, klo 9–16. Puhelun hinta mpm/pvm. Voit halutessasi myös jättää meille soittopyynnön tai ääniviestin vastaajaan.

Tallennamme puhelut palvelun laadun varmistamiseksi ja koulutustarkoituksiin. Äänitallenteet poistuvat järjestelmästämme 3kk kuluttua. Asiakaspalvelun tietosuojaseloste

Yhteydenoton liittyessä käyttäjätietoihin, aloitamme puhelun asiakkaan tunnistamisella.

Sähköposti

Vastaamme sähköpostitse arkipäivisin.

Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse esimerkiksi seuraavissa asioissa:

-Palvelun käyttöön liittyvä neuvonta
-Palautteet & kehitysehdotukset

Yhteydenoton liittyessä käyttäjätietoihin, palvelemme ainoastaan puhelimitse. Laskusisältöihin liittyvät yhteydenotot laskun lähettäneeseen yritykseen.

Asiakaspalvelumme on suljettuna seuraavina ajankohtina vuonna 2024:

  • Juhannusaatto (perjantai 21.6.)