Kivran asiakaspalvelu

Kivran asiakaspalvelu

Kysymyksiä & vastauksia

Miksi Kivra-sovellus ei päivity tai toimi laitteellani?
Mikä on digipostipalvelu Kivra?
Miksi laskuni saapui Kivraan?
Miten Kivra voi olla ilmainen palvelu kuluttajille?
Mitä tehdä, kun kirjautuminen Kivraan ei onnistu?
Miten kirjaudun Kivraan?
Voiko Kivraan vastaanotetun dokumentin tallentaa tiedostona laitteelle?
Miten Kivra toimii?
Mihin posti toimitetaan, jos lopettaa Kivran käytön?
Miten kauan dokumentit säilyvät Kivrassa?
Miten saan Kivraan lisää lähettäjiä tai estettyä jonkin lähettäjän?
Miten Kivra-postilaatikon voi jakaa toisen henkilön kanssa?
Omat dokumentit Kivrassa — Miten se toimii?
Mikä on vastuuni palvelun käyttäjänä?

Puhelin

– Maanantaisin klo 10–16
– Tiistaisin – perjantaisin klo 9–16

Puhelun hinta mpm/pvm. Voit halutessasi myös jättää meille soittopyynnön tai ääniviestin vastaajaan.

Tallennamme puhelut palvelun laadun varmistamiseksi ja koulutustarkoituksiin. Äänitallenteet poistuvat järjestelmästämme 3kk kuluttua. Asiakaspalvelun tietosuojaseloste

Yhteydenoton liittyessä käyttäjätietoihin, aloitamme puhelun asiakkaan tunnistamisella.

Sähköposti

Vastaamme sähköpostitse arkipäivisin.

Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse esimerkiksi seuraavissa asioissa:

-Palvelun käyttöön liittyvä neuvonta
-Palautteet & kehitysehdotukset

Yhteydenoton liittyessä käyttäjätietoihin, palvelemme ainoastaan puhelimitse. Laskusisältöihin liittyvät yhteydenotot laskun lähettäneeseen yritykseen.

Asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat:

  • Joulun pyhät 24.-26.12.2025: Suljettu
  • Uudenvuodenpäivä 1.1.2026: Suljettu
  • Loppiainen 6.1.2026: Suljettu

Yhteystiedot medialle

Yhteyden Kivran viestintään saat laittamalla sähköpostia osoitteeseen media@kivra.fi. Palvelemme ma–pe klo 9.00–16.00. Huomioithan, että sähköpostiosoite on tarkoitettu ainoastaan toimittajille ja median edustajille. Muissa asioissa palvelee Kivran asiakaspalvelu. Kivran uutishuone löytyy STT Infosta.