Kivran asiakaspalvelu

Kivran asiakaspalvelu

Kysymyksiä & vastauksia

Miksi en löydä Kivrassa minulle lähetettyä laskua?
Miten Kivra voi olla ilmainen palvelu kuluttajille?
Kivraan kirjautuminen ei onnistu?
Miten kirjaudun Kivraan?
Miten sähköpostiosoitteen voi vahvistaa Kivraan?
Voiko Kivraan vastaanotetun dokumentin tallentaa tiedostona laitteelle?
Miten Kivra toimii?
Mihin posti toimitetaan jos lopettaa Kivran käytön?
Olen jo maksanut laskun, miksi Kivra muistuttaa erääntyvästä laskusta?
Miten kauan dokumentit säilyvät Kivrassa?
Miten saan Kivraan lisää lähettäjiä tai estettyä jonkin lähettäjän?
Miten Kivra-postilaatikon voi jakaa toisen henkilön kanssa?
Omat dokumentit Kivrassa — Miten se toimii?
Miksi saan vielä paperista postia vaikka minulla on Kivra käytössä?
Mikä on vastuuni palvelun käyttäjänä?
Maksaako Kivran käyttö minulle?

Opastevideot

Kivran opastevideot löydät Youtube-kanavaltamme. Videot ovat teemakohtaisia, kuten ”Näin maksat laskun Kivrassa”.

Olisitko kaivannut tiettyä opastevideota? Kerro siitä meille lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tuki@kivra.fi.

Chatbot 24/7

Kivran chatbot palvelee vuorokauden ympäri jokaisena päivänä. Chatbot auttaa sinua tyypillisimpien kysymysten kanssa.

Eikö botti osannut vastata kysymykseesi? Lähetä meille chatbotin kautta sähköpostia ja vastaamme sinulle seuraavan arkipäivän aikana.

Puhelin

Palvelemme puhelimitse maanantaisin klo 10–16, ti–pe, klo 9–16. Puhelun hinta mpm/pvm. Voit halutessasi myös jättää meille soittopyynnön tai ääniviestin vastaajaan.

Tallennamme puhelut palvelun laadun varmistamiseksi ja koulutustarkoituksiin. Äänitallenteet poistuvat järjestelmästämme 3kk kuluttua. Asiakaspalvelun tietosuojaseloste

Yhteydenoton liittyessä käyttäjätietoihin, aloitamme puhelun asiakkaan tunnistamisella.

Sähköposti

Vastaamme sähköpostitse arkipäivisin.

Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse esimerkiksi seuraavissa asioissa:

-Palvelun käyttöön liittyvä neuvonta
-Palautteet & kehitysehdotukset

Yhteydenoton liittyessä käyttäjätietoihin, palvelemme ainoastaan puhelimitse. Laskusisältöihin liittyvät yhteydenotot laskun lähettäneeseen yritykseen.

Asiakaspalvelumme on suljettuna seuraavina ajankohtina vuonna 2024:

  • Pääsiäinen (perjantai 29.3. ja maanantai 1.4.)
  • Vappupäivä (keskiviikko 1.5.)
  • Helatorstai (torstai 9.5.)
  • Juhannusaatto (perjantai 21.6.)