Kivran asiakaspalvelu

Kivran asiakaspalvelu

Palvelemme sinua suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi seuraavissa kanavissa

Opastevideot

Kivran opastevideot löydät Youtube-kanavaltamme. Videot ovat teemakohtaisia, kuten ”Näin maksat laskun Kivrassa”.

Olisitko kaivannut tiettyä opastevideota? Kerro siitä meille lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tuki@kivra.fi.

Chatbot 24/7

Kivran chatbot palvelee vuorokauden ympäri jokaisena päivänä. Chatbot auttaa sinua tyypillisimpien kysymysten kanssa.

Eikö botti osannut vastata kysymykseesi? Lähetä meille chatbotin kautta sähköpostia ja vastaamme sinulle seuraavan arkipäivän aikana.

Puhelin

Palvelemme puhelimitse ma-pe, klo 9 – 16. Puhelun hinta mpm/pvm. Voit halutessasi myös jättää meille soittopyynnön tai ääniviestin vastaajaan.

Tallennamme puhelut palvelun laadun varmistamiseksi ja koulutustarkoituksiin. Äänitallenteet poistuvat järjestelmästämme 3kk kuluttua. Asiakaspalvelun tietosuojaseloste

Yhteydenoton liittyessä käyttäjätietoihin, aloitamme puhelun asiakkaan tunnistamisella.

Sähköposti

Vastaamme sähköpostitse arkipäivisin ma-pe, klo 9 – 16.

Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse esimerkiksi seuraavissa asioissa:

-Palvelun käyttöön liittyvä neuvonta
-Palautteet & kehitysehdotukset

Yhteydenoton liittyessä käyttäjätietoihin, palvelemme ainoastaan puhelimitse. Laskusisältöihin liittyvät yhteydenotot laskun lähettäneeseen yritykseen.

Asiakaspalvelumme on suljettuna seuraavina ajankohtina vuonna 2023:

  • Itsenäisyyspäivä 6.12. (ke)
  • Joulupäivä sekä Tapaninpäivä 25.-26.12. (ma ja ti)

Kysymyksiä & vastauksia

Voiko laskun maksun ajastaa eräpäivälle ennakkoon?
Lasku ei saapunut Kivraan, miksi?
Miksi saan muistutuksia Kivralta erääntyneestä laskusta, jonka olen jo maksanut?
Mikä on Neonomics ja miten se liittyy Kivralla maksamiseen?
Mistä tiedän, että olen saanut uuden laskun Kivraan?
[kivra-cookie-notice]