Kivran asiakaspalvelu

Kivran asiakaspalvelu

Kysymyksiä & vastauksia

Miksi tapahtumalippuni ei saapunut Kivraan?
Miten laitan tapahtumalipun Offline-tilaan Kivrassa?
Miten saan aikaisemmin ostamani tapahtumaliput Kivraan?
Miten saan tapahtumaliput Kivraan?

Puhelin

– Maanantaisin klo 10–16
– Tiistaisin – perjantaisin klo 9–16

Puhelun hinta mpm/pvm. Voit halutessasi myös jättää meille soittopyynnön tai ääniviestin vastaajaan.

Tallennamme puhelut palvelun laadun varmistamiseksi ja koulutustarkoituksiin. Äänitallenteet poistuvat järjestelmästämme 3kk kuluttua. Asiakaspalvelun tietosuojaseloste

Yhteydenoton liittyessä käyttäjätietoihin, aloitamme puhelun asiakkaan tunnistamisella.

Sähköposti

Vastaamme sähköpostitse arkipäivisin.

Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse esimerkiksi seuraavissa asioissa:

-Palvelun käyttöön liittyvä neuvonta
-Palautteet & kehitysehdotukset

Yhteydenoton liittyessä käyttäjätietoihin, palvelemme ainoastaan puhelimitse. Laskusisältöihin liittyvät yhteydenotot laskun lähettäneeseen yritykseen.

Asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat:

  • Joulun pyhät 24.-26.12.2025: Suljettu
  • Uudenvuodenpäivä 1.1.2026: Suljettu
  • Loppiainen 6.1.2026: Suljettu

Yhteystiedot medialle

Yhteyden Kivran viestintään saat laittamalla sähköpostia osoitteeseen media@kivra.fi. Palvelemme ma–pe klo 9.00–16.00. Huomioithan, että sähköpostiosoite on tarkoitettu ainoastaan toimittajille ja median edustajille. Muissa asioissa palvelee Kivran asiakaspalvelu. Kivran uutishuone löytyy STT Infosta.