Fortum tarjoaa digipostipalvelu Kivran käyttöön asiakkailleen

”Kivran ilmastopositiivinen posti istuu erinomaisesti Fortumin arvoihin. Kivra on jo käytössä Fortumilla Ruotsissa, ja on hienoa, että saamme sen nyt myös suomalaisten asiakkaidemme ulottuville.” Billing Unit Manager, Riitta Vaissalo, Fortum

Jaa

Fortum tukee asiakkaiden siirtymistä digitaalisiin palveluihin. Kivran käyttöönotto monipuolistaa Fortumin digitaalisia maksutapoja. Sekä Kivran että Fortumin yhteinen tavoite on kulkea kohti puhtaampaa tulevaisuutta. Digitaalisen asioinnin edistäminen vähentää ilmastopäästöjä paperilaskujen määrän laskiessa.

”Me haluamme tarjota asiakkaillemme helppokäyttöisiä digitaalisia palveluja ja näin auttaa heidän arkeaan. Noin puolet Fortumin kuluttaja-asiakkaista vastaanottaa edelleen paperilaskun. E-lasku on ollut jo pitkään monen asiakkaan valinta. Kivran käyttöönotto sopii sähköisten laskutuskanaviemme joukkoon erinomaisesti. Kivran ehdottomia plussia ovat huolettomuus, vaivattomuus ja luotettavuus niin laskun saamisen kuin maksamisen kannalta”, Fortumin Billing Unit Manager Riitta Vaissalo sanoo.

”Kivran ilmastopositiivinen digiposti istuu erinomaisesti Fortumin arvoihin. Kivra on jo käytössä Fortumilla Ruotsissa, ja on hienoa, että saamme sen nyt myös suomalaisten asiakkaidemme ulottuville.”

Kivralla voi vastaanottaa, käsitellä ja arkistoida laskuja ja muita asiakirjoja – laskujen maksu tapahtuu turvallisesti suoraan omalta pankkitililtä. Palvelu ilmoittaa käyttäjälle, kun uusi lasku saapuu digitaaliseen postilaatikkoon ja muistuttaa, kun laskun eräpäivä lähestyy. Kivralla voi hoitaa myös läheisten laskuja ja tallentaa mobiiliarkistoon esimerkiksi omia takuukuitteja ja muita dokumentteja.

”Fortumin mukaantulon myötä palvelumme on yhä useamman suomalaisen saatavilla. Kivran käyttöönotto on yrityksiltä ja kuluttajilta todellinen vastuullisuusteko, sillä jokainen sähköisesti toimitettu dokumentti tarkoittaa vähemmän ympäristöä rasittavaa paperipostia. On hienoa, miten innolla suomalaisyritykset ovat ottaneet keväällä lanseeratun palvelumme käyttöön – ilmastoystävällisille ratkaisuille on todella kova kysyntä”, Kivran toimitusjohtaja Ilari Abdeen sanoo.

Lisätietoja antavat:

CEO, Ilari Abdeen, Kivra Oy, 040 519 7678, ilari.abdeen(at)kivra.fi

Billing Unit Manager, Riitta Vaissalo, Fortum Asiakaspalvelu Oy, 050 455 7246, riitta.vaissalo(at)fortum.com