Kivra ja NetTicket aloittavat yhteistyön – laajempi valikoima tapahtumalippuja suoraan omaan digipostilaatikkoon

Jaa

Uutinen 20.8.2025

Digipostipalvelu Kivra ja NetTicket ovat aloittaneet yhteistyön, joka laajentaa kuluttajien mahdollisuuksia vastaanottaa tapahtumalippuja sujuvasti suoraan Kivraan. Yhteistyön myötä NetTicketin kautta ostetut pääsyliput toimitetaan automaattisesti käyttäjän Kivra-postilaatikkoon – turvallisesti, ekologisesti ja vaivattomasti.

Yhteistyö vastaa kasvavaan tarpeeseen keskittää tärkeä asiointiviestintä ja dokumentit yhteen paikkaan. Tapahtumalippujen vastaanottaminen digipostiin tuo mukanaan useita hyötyjä: liput säilyvät tallessa, ne on helppo löytää tapahtumahetkellä, eikä niitä tarvitse tulostaa tai etsiä sähköpostin syövereistä. Kivraan on jo aiemmin ollut mahdollista vastaanottaa erilaisia pääsy- ja tapahtumalippuja vahvistetuilta toimijoilta. NetTicketin liittyminen mukaan yhteistyökumppaneihin kasvattaa lippuvalikoimaa entisestään ja vahvistaa Kivran asemaa tärkeiden asiakirjojen ja lippujen keskitettynä säilytyspaikkana.

– Haluamme tehdä asiakkaidemme arjesta sujuvampaa. Yhteistyö NetTicketin kanssa tuo konkreettisen lisäarvon Kivran käyttäjille, sillä nyt voimme tarjota käyttäjillemme entistä enemmän mahdollisuuksia keskittää arjen dokumentit ja liput yhteen paikkaan. NetTicket-yhteistyö tuo mukanaan lisää tapahtumavaihtoehtoja ja helpottaa osallistumista kulttuuri- ja viihdetapahtumiin, toteaa Jari Takalo Kivralta.

Myös NetTicket näkee yhteistyössä merkittäviä etuja niin käyttäjäkokemuksen kuin ympäristövastuullisuuden näkökulmasta.

– Haluamme tehdä lippujen vastaanottamisesta mahdollisimman vaivatonta ja samalla tukea kestävää kehitystä. Kivran kautta toimitettavat liput säilyvät turvallisesti tallessa ja ovat helposti käytettävissä tapahtumapäivänä omalla mobiililaitteella, kertoo Jonny Mandell NetTicketiltä.

Palvelu toimii yksinkertaisesti: kun kuluttaja on ottanut Kivran käyttöönsä ja tekee lippuostoksen NetTicketissä, lippu toimitetaan automaattisesti hänen Kivra-postilaatikkoonsa. Liput löytyvät sen jälkeen Kivrasta helposti, ja ne voidaan näyttää helposti suoraan mobiililaitteelta. Tämä vähentää riippuvuutta sähköposteista ja paperitulosteista ja parantaa asiakaskokemusta. Liput on mahdollista myös asettaa offline-tilaan, jolloin niihin pääsee käsiksi missä ja milloin vain, myös ilman verkkoyhteyttä.

Yhteistyö on osa Kivran laajempaa tavoitetta kehittää digipostipalvelua monipuoliseksi arjen asiointikanavaksi. Laskujen, viranomaisviestien ja muiden tärkeiden dokumenttien rinnalla Kivra tarjoaa nyt entistä laajemman valikoiman myös tapahtumaelämyksiä.

Lisätietoja yhteistyöstä antavat:

Jari Takalo, Kivra
jari.takalo@kivra.fi

Jonny Mandell, NetTicket
jonny.mandell@netticket.fi

Kivra

Kivra on digipostipalvelu, joka kokoaa kuluttajien tärkeät dokumentit turvallisesti ja saavutettavasti samaan paikkaan, vahvan tunnistautumisen taakse. Palvelua käyttää digipostin toimittamiseen asiakkailleen Suomessa jo yli 40 000 yritystä ja organisaatiota, kuntaa ja hyvinvointialuetta, kaikilta toimialoilta sekä yksityiseltä että julkiselta sektorilta. Kivra on saapunut Suomeen Ruotsista vuonna 2020, jossa palvelua arjen dokumenttien hallintaan käyttää jo yli 6 miljoonaa ruotsalaista. Kivra rakentaa Suomeen yhdessä kumppaniverkoston kanssa turvallista, kestävää ja helppokäyttöistä digipostia. www.kivra.fi

NetTicket

NetTicket on tapahtuma- ja lipunmyyntipalvelu, joka tarjoaa monipuolisia ratkaisuja kulttuuri-, urheilu- ja viihdetapahtumien lipunmyyntiin. Yritys palvelee sekä tapahtumajärjestäjiä että kuluttajia, ja sen kautta myydään vuosittain yli puoli miljoonaa lippua eri puolilla Suomea. NetTicketin palvelut kattavat muun muassa verkkolipunmyynnin, mobiililippuratkaisut ja tapahtumamarkkinoinnin sekä kattavat työkalut lipunmyyntiin tapahtumanjärjestäjille. www.netticket.fi