Kivra ensimmäiselle sijalle Ruotsissa Sustainable Brand Indexin ‘Digitaaliset palvelut’ -kategoriassa
Kivra on jo pitkään sijoittunut kärkisijoille Sustainable Brand Indexin vuosittaisessa vastuullisuusbrändien rankingissa. Tänä vuonna Kivra sijoittui ensimmäiseksi ‘Digitaaliset palvelut’ -kategoriassa Ruotsissa – ja vieläpä kuluttajien äänestämänä.
– Vastuullisuus on osa Kivran DNA:ta. Olemme alusta asti tehneet töitä vastuullisemman yhteiskunnan eteen ja pyrkineet samalla minimoimaan oman ympäristövaikutuksemme yrityksenä. Siksi olemme erityisen iloisia ja ylpeitä siitä, että juuri kansalaiset pitävät meitä vastuullisimpana toimijana digitaalisten palveluiden saralla, sanoo Kivra Ab:n toimitusjohtaja Henrik Lönnevi.
Sustainable Brand Index on Euroopan suurin riippumaton vastuullisuustutkija, joka pohjautuu YK:n globaaleihin kestävän kehityksen tavoitteisiin. Tänä vuonna yli 67 000 kuluttajaa arvioi 1 600 brändiä kahdeksassa eri maassa.
Top 5 | Digitaaliset palvelut (Ruotsi)
- Kivra
- Swish
- Spotify
- Microsoft
Mikä on Sustainable Brand Index?
Sustainable Brand Index on Euroopan suurin riippumaton bränditutkimusyhtiö, joka mittaa kuluttajien näkemyksiä yritysten vastuullisuudesta. Vuodesta 2011 lähtien toteutettu tutkimustyö perustuu YK:n kestävän kehityksen tavoitteisiin (SDG:t), ja sen tavoitteena on lisätä ymmärrystä vastuullisuudesta brändien, kuluttajien ja yhteiskunnan näkökulmasta.
Sustainable Brand Index toimii tärkeänä suunnannäyttäjänä organisaatioille, jotka haluavat kehittää vastuullisuuttaan ja ymmärtää, miten heidän toimintaansa koetaan suhteessa kuluttajien odotuksiin.