Visma Tampuuri ja Kivra yhteistyöhön – nyt myös taloyhtiöpostia voi vastaanottaa ja koota yhteen kanavaan
Kivran ladanneet asiakkaat hyötyvät yhteistyöstä heti, kun yhä useampi arjen tärkeistä viesteistä saapuu yhteen kanavaan. Kivran kasvu ja sen tuoma hyöty kuluttajille nojaa vahvasti laajaan kumppaniverkostoon. Viestejä välittäviä partnereita Kivralla on Suomessa jo toistakymmentä. Heidän kauttaan ympäristöystävällistä digipostia asiakkailleen lähettää jo noin 40 000 yritystä.
Visiomme on mahdollistaa vihreä digitalisaatio kaikille
Kivraan voi vastaanottaa digipostina perinteisen paperipostin sijasta mm. tiedotteet, sopimukset, laskut, pääsyliput ja palkkakuitit. Kuluttajien saaman digipostin kirjo laajenee jatkuvasti Kivran kumppaniverkoston kasvaessa ja laajentuessa eri toimialoille kuluttajien arjen tarpeet huomioiden. Palvelu kasvaa vastuullisesti yhdessä kumppanien kanssa, joka osoittaa selkeästi, että Suomessa on tarve toimivalle digiposti-infralle ja kuluttajien pirstaleisen arjen hallinnan kokoamiselle turvalliselle palvelualustalle.
“Visiomme on toimia arjen asioinnin hubina tarjoamalla turvallinen ja sisältörikas asiointikanana, jonne kuluttajat voivat vastaanottaa automaattisesti digipostia kaikilta elämän osa-alueilta, aivan kuten perinteiseenkin postilaatikkoon. Erotuksena vain, että digiposti on kanavana turvallisempi ja tehokkaampi kuin perinteinen postilaatikko. Tämän saavuttaminen vaatii vahvoja yhteistyökumppanuuksia sekä laajaa lähettäjäorganisaatioiden ekosysteemiä sekä yhteistä tahtoa edistää vastuullista asiointia Suomeen. Digipostia Kivraan välittävät ja lähettävät yritykset ja oraganisaatiot saavat hyötyä esimerkiksi kustannustehokkuudesta, hiilijalanjäljen pienentymisestä ja asiakassuhteiden vahvistumisesta. Digiasioinnin kasvattaminen tukee sekä Suomen hiilineutraaliustavoitteita, että yritysten strategisia tavoitteita.”, kertoo Kivran partneruuksista vastaava Kim Alen.
Vahvat kumppanuudet ovat yksi Kivran menestyksen avain
Kivra on lähiaikoina uutisoinut yhteistyön aloittamisesta monien eri toimialojen yritysten ja partnereiden kanssa. Viimeisimpiä lanseerauksia Visma Tampuurin lisäksi ovat Ikano Bank, Edita Prima, Helsingin kaupungin talouspalvelut, Kaleva Media ja Tiketti. Uusista kumppanuuksista hyötyvät heti sekä kuluttajat, että kuluttajille viestejä lähettävät ja toimittavat organisaatiot.
“Kivraa käyttävät kuluttajat hyötyvät kumppaniverkostomme laajentumisesta mm. mahdollisuudesta vastaanottaa entistä monipuolisempaa sisältöä palveluun. Keskittämisen hyötyinä kuluttajat myös säästävät aikaa omassa arjessaan, kun eri lähettäjiltä ja toimialoilta saapuva posti eivät saavu hajanaisesti eri kanaviin. Sen sijaan asioinnin voi nyt koota hallitusti yhteen paikkaa, josta sen voi käsitellä ja tarvittaessa myös sujuvasti aloittaa dialogin lähettävän tahon kanssa.”, jatkaa Kim Alen.
Mitä useampi toimija mahdollistaa vastuullisen ja turvallisen digiasioinin asiakkailleen, sitä suuremman positiivisen vaikutuksen saamme aikaiseksi ympäristölle ja nopeutamme digitaalisen asioinnin mukanaan tuomien hyötyjen toteutumisessa.
Lisätiedot:
Kim Alen, Partnership Manager kim.alen@kivra.fi 040 503 70 08
Visman uutinen: Tampuuri ja digipostipalvelu Kivra yhteistyöhön https://www.tampuuri.fi/2021/11/tampuuri-ja-digipostipalvelu-kivra-yhteistyohon/