Kivras kundbetjäning i Finland

Kivras kundbetjäning i Finland

Vad är Kivra, den digitala posttjänsten?
Varför uppdateras inte Kivra-appen eller fungerar den inte på enheten?
Vilket är mitt ansvar som användare av tjänsten?
Hur loggar man in i Kivra?
Kostar det något att använda Kivra?
Hur kan jag dela min Kivra postlåda med en annan person?
Hur kan jag spärra avsändare från att skicka digital post till min Kivra?
Mina egna dokument i Kivra — Hur fungerar det?
Hur vet jag att jag har fått ett nytt dokument i Kivra?

Kontaktuppgifter för Kivras kundstöd i Sverige hittar du här.

Telefon

Vi betjänar per telefon på måndagar klo 10–16, tis–fre kl. 9–16. Telefonsamtalets pris msa/lna. Du kan även lämna oss ett röstmeddelande i svararen eller be oss att ringa dig tillbaka.

Vi spelar in telefonsamtalen för att säkerställa kvaliteten av tjänsten samt för utbildningsändamål. Inspelade telefonsamtalen raderas från systemet efter 3 månader. Dataskyddsbeskrivning för kundbetjäning

Då kontaktandet angår användaruppgifter börjar vi telefonsamtalet med att identifiera kunden.

E-post

Vi besvarar e-postmeddelanden under vardagar.

Du kan kontakta oss per e-post till exempel med följande ärenden:

-Allmän hjälp angående tjänstens användning
-Respons & utveckligsförslag

Då ärendet angår användaruppgifter betjänar vi endast per telefon. Ifall ärendet har att göra med fakturainnehåll, vänligen kontakta fakturans avsändare.

Kundbetjäningens avvikande öppethållningstider:

  • Julhelgen 24–26.12.2025: Stängt
  • Nyårsdagen 1.1.2026: Stängt
  • Trettondagen 6.1.2026: Stängt