Lumme Energia ja Kivra yhteistyöhön
Maaliskuusta alkaen Lumme Energian kuluttaja-asiakkaat voivat vastaanottaa laskut ja muuta postia sähköisesti digipostina Kivra-sovellukseen. Kivra on kuluttajille ilmainen digipostipalvelu, joka kokoaa eri yritysten ja organisaatioiden lähettämän postin ja dokumentit yhteen turvalliseen ja saavutettavaan sähköiseen palveluun.
Digipostina lähetetty posti saapuu nopeasti ja oikein perille vastaanottajalle ja saapuneet laskut on helppo laittaa maksuun suoraan palvelusta omalta pankkitililtä.
Kivra-palvelu ilmoittaa uuden digipostin saapumisesta ja muistuttaa laskujen eräpäivien lähestymisestä. Kivraan vastaanotetut laskut ovat yhtä helppolukuisia kuin aiemmin paperilla lähetetyt laskut ja niihin on helppo palata myös myöhemmin tarvittaessa.
“Haluamme vastuullisena kotimaisena energiayhtiönä olla mahdollistamassa asiakkaillemme kestävän ja saavuttavan digipostin ja voimme siten myös tukea paperittomuutta suomalaisessa yhteiskunnassa. Haluamme tarjota asiakkaillemme turvallisen, helppokäyttöisen ja nopean tavan vastaanottaa meiltä postia digipostina, kertoo asiakaskokemusjohtaja Johanna Viskari Lumme Energialta
Kivran käyttöönotto on Lumme Energian asiakkaille helppoa, sillä riittää, että rekisteröityy verkkopankkitunnuksilla ja sähköpostiosoitteella ilmaiseen Kivra-sovellukseen, joko lataamalla sovelluksen puhelimen sovelluskaupasta tai tietokoneella osoitteessa kivra.fi/lummeenergia. Palvelun käyttöönoton jälkeen Lumme Energian laskut ja muu posti saapuu automaattisesti Kivraan seuraavan postituksen yhteydessä.
“Kivran tavoitteena on sujuvoittaa ja koota kuluttajien pirstaloitunut dokumenttien hallinta yhteen turvalliseen kanavaan ja saattaa lähettäjäyritykset ja heidän asiakkaansa takaisin lähelle toisiaan. Olemme iloisia saadessamme Lumme Energian mukaan Kivralla digipostia asiakkailleen lähettävien yritysten joukkoon. Mitä useampi yritys ja organisaatio tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden siirtyä paperipostin vastaanottamisesta digipostiin, sitä nopeammin ja laajemmin palvelevasti saamme digipostia käyttöön yhteiskunnassamme”, jatkaa Kivran kaupallinen johtaja Reetta Mäkinen
Kivra on saapunut Suomeen Ruotsista muutama vuosi sitten ja on saavuttanut laajan suosion eri toimialojen lähettäjien keskuudessa. Palvelulla digipostia kuluttaja-asiakkailleen lähettää tänä päivänä jo lähes 40 000 eri toimijaa. Myös kuluttajien keskuudessa palvelu on otettu ilolla vastaan sen mahdollistamalla laaja-alaisesti erilaisen dokumenttien kokoamisen yhteen olivat ne sitten sopimuksia, laskuja, tiedotteita tai tapahtumalippuja.
Lisätiedot:
Lumme-energia.fi/Kivra
Lumme Energia
Johanna Viskari, asiakaskokemusjohtaja, johanna.viskari@lumme-energia.fi
Kivra Oy
Reetta Mäkinen, kaupallinen johtaja, reetta.makinen@kivra.fi