Mailhouse ja Kivra käynnistävät kirjepostin ja digipostin Greenprint-palvelun
Yhteistyön myötä niille kuluttajille, joilla on Kivra-palvelu käytössään, voidaan mahdollistaa kirjepostin vastaanottaminen myös digipostina. Digiposti on nopeasti perillä sekä saavuttaa vastaanottajansa varmasti ja todennettavasti oikea-aikaisesti.
“Haluamme Mailhousella olla ajan hermolla ja tarjota asiakkaillemme jatkuvasti uusia keinoja tavoittaa kuluttaja-asiakkaitaan sekä sähköisesti että perinteisempien kanavien kautta. Kivran digipostipalvelu tuo ympäristöystävällisen lisän palveluvalikoimaamme. Greenprint-vaihtoehdot ovat tätä päivää ja haluamme olla ensimmäisten joukossa Suomessa mahdollistamassa sellaisen asiakkaillemme. Mailhousen kohdennetut suoramarkkinointipostitukset kulkevat edelleen totuttuun tapaan postilaatikoihin vastaanottajille yhtä tehokkaasti kuin ennenkin”, kertoo Elina Malmgren, Mailhouselta.
Kivra on saapunut Suomeen Ruotsista, jossa digipostipalvelulla on jo vankka asema ruotsalaisessa yhteiskunnassa yli 5,7 miljoonalla käyttäjällä ja yli 70 000 postia lähettävällä yrityksellä ja organisaatiolla. Palvelu on saapunut Suomeen vuonna 2021. Kivraan postia lähettää Suomessa jo yli 40 000 yritystä ja organisaatiota kaikilta eri toimialoilta.
“Rakennamme Suomeen kestävää, kattavaa ja turvallista digipostia yhdessä eri alojen toimijoiden kanssa niin yksityiseltä kuin julkiselta sektorilta. Yhteistyömme Mailhousen kanssa tuo jälleen uuden ulottuvuuden siihen, mitä kaikkea voidaan hyvän yhteistyön kautta mahdollistaa digipostina”, jatkaa Kivran kaupallinen johtaja Reetta Mäkinen.
Jatkossa Mailhousen asiakkaat voivat toimittaa kirjepostia myös digipostina niille kuluttaja-asiakkailleen, joilla Kivra on käytössä.