Digiposti tukee yritysten saatavien hallintaa ja kasvattaa kuluttaja-asiakkaiden positiivista maksamisen kokemusta

Jaa

5.3.2025

Kivran tavoitteena on tarjota sekä kuluttajille että yrityksille entistä sujuvampi ja tehokkaampi tapa hallinnoida arjen tärkeitä dokumentteja, oli kyseessä sitten laskut tai muut tärkeät asiakirjat.

Haluamme kehittää maksamisen kokemusta palvelussamme jatkuvasti sekä lähettäjien että palvelun käyttäjien toiveita kuunnellen. Uusimpia maksamiseen liittyviä palvelukehityksen tuotteita ovat monivalintamaksaminen, virtuaaliviivakoodi ja maksun ajastaminen valitulle maksuajankohdalle. Kun maksamisen kokemusta parannetaan entisestään, voidaan nähdä positiivisia muutoksia niin Kivran kautta maksettavien maksujen määrässä kuin myös maksunopeuden kehittymisessä.

Kivrassa maksut maksetaan ajoissa ja hyvin muihin maksukanaviin verrattuna. Kivralla laskut maksetaan keskimäärin 0,6 päivää eräpäivän jälkeen. Voit lukea lisää Ropon teettämän eri toimituskanavien maksunopeutta koskevan tutkimuksen tuloksista täältä.