Kivras kundbetjäning i Finland

Kivras kundbetjäning i Finland

Frågor & svar

Det går inte att logga in i Kivra?
Varför meddelas jag om en obetald faktura när jag betalat den redan?
Vad är Neonomics och vad har betalningar utförda med Kivra att göra med det?

Kontaktuppgifter för Kivras kundstöd i Sverige hittar du här.

Instruktionsvideon

Du hittar Kivras instruktionsvideon på vår YouTube kanal. Videorna är enligt tema, som till exempel “Så här betalar du en faktura i Kivra”.

Hade du önskat någon specifik instruktionsvideo? Berätta oss om det genom att skicka e-post till adressen tuki@kivra.fi.

Chatbot 24/7

Kivras chatbot betjänar varje dag dygnet runt. Chatbotten hjälper dig med de allra vanligaste frågorna.

Kunde inte chatbotten besvara din fråga? Skicka oss via chatbotten ett e-postmeddelande, vi besvarar på din fråga under följande vardag.

Telefon

Vi betjänar per telefon på måndagar klo 10–16, tis–fre kl. 9–16. Telefonsamtalets pris msa/lna. Du kan även lämna oss ett röstmeddelande i svararen eller be oss att ringa dig tillbaka.

Vi spelar in telefonsamtalen för att säkerställa kvaliteten av tjänsten samt för utbildningsändamål. Inspelade telefonsamtalen raderas från systemet efter 3 månader. Dataskyddsbeskrivning för kundbetjäning

Då kontaktandet angår användaruppgifter börjar vi telefonsamtalet med att identifiera kunden.

E-post

Vi besvarar e-postmeddelanden under vardagar.

Du kan kontakta oss per e-post till exempel med följande ärenden:

-Allmän hjälp angående tjänstens användning
-Respons & utveckligsförslag

Då ärendet angår användaruppgifter betjänar vi endast per telefon. Ifall ärendet har att göra med fakturainnehåll, vänligen kontakta fakturans avsändare.

Vår kundbetjäning är stängd under de följande datum under året 2024:

  • Påsk (fredag 29.3. och måndag 1.4.)
  • Valborgsdag (onsdag 1.5.)
  • Kristi himmelsfärdsdag (torsdag 9.5.)
  • Midsommarafton (fredag 21.6.)