Kivras kundbetjäning i Finland

Kivras kundbetjäning i Finland

Kan förfallodatumet för en faktura ändras i Kivra?
Kan Kivras kundtjänst hjälpa till med frågor som gäller innehållet i en faktura?
Hur betalar jag en faktura i Kivra?
Varför kom min faktura till Kivra?
Varför skickar Kivra ett meddelande om en obetald faktura jag redan har betalat?
Vad är Neonomics och vad har betalningar utförda med Kivra att göra med det?
Varför hittar jag inte en faktura som skickats till mig i Kivra?

Kontaktuppgifter för Kivras kundstöd i Sverige hittar du här.

Telefon

Vi betjänar per telefon på måndagar klo 10–16, tis–fre kl. 9–16. Telefonsamtalets pris msa/lna. Du kan även lämna oss ett röstmeddelande i svararen eller be oss att ringa dig tillbaka.

Vi spelar in telefonsamtalen för att säkerställa kvaliteten av tjänsten samt för utbildningsändamål. Inspelade telefonsamtalen raderas från systemet efter 3 månader. Dataskyddsbeskrivning för kundbetjäning

Då kontaktandet angår användaruppgifter börjar vi telefonsamtalet med att identifiera kunden.

E-post

Vi besvarar e-postmeddelanden under vardagar.

Du kan kontakta oss per e-post till exempel med följande ärenden:

-Allmän hjälp angående tjänstens användning
-Respons & utveckligsförslag

Då ärendet angår användaruppgifter betjänar vi endast per telefon. Ifall ärendet har att göra med fakturainnehåll, vänligen kontakta fakturans avsändare.

Kundbetjäningens avvikande öppethållningstider:

  • Julhelgen 24–26.12.2025: Stängt
  • Nyårsdagen 1.1.2026: Stängt
  • Trettondagen 6.1.2026: Stängt