Kivras kundbetjäning

Kivras kundbetjäning

Vi betjänar dig på svenska, finska och engelska via följande kanaler

Instruktionsvideon

Du hittar Kivras instruktionsvideon på vår YouTube kanal. Videorna är enligt tema, som till exempel “Så här betalar du en faktura i Kivra”.

Hade du önskat någon specifik instruktionsvideo? Berätta oss om det genom att skicka e-post till adressen tuki@kivra.fi.

Chatbot 24/7

Kivras chatbot betjänar varje dag dygnet runt. Chatbotten hjälper dig med de allra vanligaste frågorna.

Kunde inte chatbotten besvara din fråga? Skicka oss via chatbotten ett e-postmeddelande, vi besvarar på din fråga under följande vardag.

Telefon

Vi betjänar per telefon mån–fre, kl. 9–16. Telefonsamtalets pris msa/lna. Du kan även lämna oss ett röstmeddelande i svararen eller be oss att ringa dig tillbaka.

Vi spelar in telefonsamtalen för att säkerställa kvaliteten av tjänsten samt för utbildningsändamål. Inspelade telefonsamtalen raderas från systemet efter 6 månader. Dataskyddsbeskrivning för kundbetjäning

Då kontaktandet angår användaruppgifter börjar vi telefonsamtalet med att identifiera kunden.

E-post

Vi besvarar e-postmeddelanden under vardagar mån–fre, kl. 9–16.

Du kan kontakta oss per e-post till exempel med följande ärenden:

-Allmän hjälp angående tjänstens användning
-Respons & utveckligsförslag

Då ärendet angår användaruppgifter betjänar vi endast per telefon. Ifall ärendet har att göra med fakturainnehåll, vänligen kontakta fakturans avsändare.

Sommarens avvikande öppethållningstider

– Midsommarafton 24.6. — stängt
– 30.6.–1.7. (to-fre) kl. 10–18
– 2.7. (lö) kl. 12-16
– 15.7. (fre) kl. 10–18
– 16.7. (lö) kl. 12–16

Frågor & svar

Hur kan jag registrera mig i Kivra?
Jag kan inte logga in i Kivra, vad ska jag göra?
Jag har glömt mitt lösenord, vad ska jag göra?
Alternativa inloggninsmetoder — på vilka olika sätt kan jag logga in i Kivra?